Parla più piano
                                         
Parla più piano
e nessuno sentirà.
Il nostro amore
lo viviamo io e te.

Nessuno sa
la verità,
neppure il cielo
che ci guarda da lassù.

Insieme a te io resterò,
amore mio, sempre così.

Parla più piano
e vieni più vicino a me.
Voglio sentire
gli occhi miei dentro di te.

Nessuno sa la verità,
è un grande amore
e mai più grande esisterà.

Insieme a te io resterò,
amore mio, sempre così.

Parla più piano
e vieni più vicino a me.
Voglio sentire
gli occhi miei dentro di te.

Nessuno sa
la verità,
è un grande amore
e mai più grande esisterà.

Canta: Gianni Morandi
Autori: N. Rota –
         
G. Buoncompagni
 

 

ΜΙΛΑ ΠΙΟ ΣΙΓΑ…
                                              
Μίλα πιό σιγά
και κανείς δεν θ’ακούσει
Τον ερωτά μας τον ζούμε
Εσύ κι εγώ..

Κανείς δεν ξέρει
την αλήθεια
ούτε κάν ο ουρανός
που μας κοιτά από ψηλά..

Μαζί σου εγώ θα μείνω
αγάπη μου έτσι, για πάντα..

Μίλα πιό σιγά
κι έλα πιό κοντά μου
Θέλω να νοιώσω
μέσα σου την ματιά μου.

Κανένας δεν γνωρίζει
την αλήθεια…
είναι ένας έρωτας μεγάλος
και ποτέ δεν θα υπάρξει
πιό μεγάλος…

Μαζί σου εγώ θα μείνω
αγάπη μου έτσι, για πάντα…

Μίλα πιό σιγά
κι έλα πιό κοντά μου
Θέλω να νοιώσω
μέσα σου την ματιά μου..

Κανένας δεν ξέρει
την αλήθεια…
είναι ένας έρωτας μεγάλος
και ποτέ δεν θα υπάρξει
μεγαλύτερος…

Τραγουδά: Johnny Dorelli
Trad. Lunapiena