Το Φεγγάρι Είναι Κόκκινο
                                                 
Το φεγγάρι είναι κόκκινο
το ποτάμι είναι βαθύ
κι η αγάπη μου στα χέρια σου
είναι κάτασπρο πουλί.

La luna è rossa
 il fiume è profondo
e il mio amore tra le tue mani
e un bianco uccello.

Το φεγγάρι είναι πράσινο
το ποτάμι είναι γαλάζιο
έλα αγάπη μου και χόρεψε
ίσα μ’ αύριο το πρωί.

La Luna è verde
il fiume è azzurro
vieni amore mio per danzare
fino a domani mattina

Το φεγγάρι πήγε κι έπεσε
στο ποτάμι το βαθύ
κι η αγάπη μου κιτρίνισε
σαν τη φλόγα στο κερί.

La Luna è caduta
nel fiume profondo
e il mio amore è pallido
come la fiamme della candella.

Έλα αγάπη μου και χόρεψε
ίσα μ’ αύριο το πρωί. (δις)

vieni amore mio per danzare
fino a domani mattina.

Το φεγγάρι πήγε κι έπεσε
στο ποτάμι το βαθύ
κι η αγάπη μου κιτρίνισε
σαν τη φλόγα στο κερί.

La Luna è caduta
nel fiume profondo
e il mio amore è pallido
come la fiamme della candella.

Έλα αγάπη μου και χόρεψε
ίσα μ’ αύριο το πρωί. (δις)

vieni amore mio per danzare
fino a domani mattina.

Νανα Μούσχουρη
Στίχοι και Μουσική: Μ. Χατζιδάκης

