Io vi auguro

Il solo fatto di sognare
è già molto importante
Io vi auguro dei sogni
a non finire
E la voglia furiosa
di realizzarne qualcuno
Io vi auguro d’amare
quel che occorre amare
E dimenticare quel
che occorre dimenticare
Io vi auguro delle passioni
Io vi auguro dei silenzi
Io vi auguro dei canti
d’uccelli al risveglio
E delle risate dei fanciulli
Io vi auguro di resistere
all’affondamento
All’indifferenza,
alle virtù negative
della nostra epoca.
                                                 
Ιo vi auguro soprattutto
di essere voi.

Jacques Brel

 
Σας Εύχομαι

Είναι σπουδαίο
να μπορείς να ονειρεύεσαι
και εγώ σας εύχομαι
πολλά πολλά όνειρα
και δυνατή επιθυμία
να πραγματοποιήσετε
κάποια απ’όλα αυτά..
Σας εύχομαι να αγαπάτε
ότι είναι άξιο ν’αγαπηθεί
και να λησμονάτε
ότι αξίζει να λησμονηθεί..
Σας εύχομαι πάθος στη ζωή
και όμορφες σιωπές
και κελαηδίσματα πουλιών
όταν ξυπνάτε..
και γέλια παιδιών τριγύρω σας
Σας εύχομαι ν’αντέχετε
στις προσβολές
και στην αδιαφορία
και στις αρνητικές τάσεις
της εποχής μας…

Σας εύχομαι πάνω απ’όλα
να είστε και να παραμένετε
οι Εαυτοί σας.

Jacques Brel
Trad. Lunapiena

