Non ho frequentato le scuole superiori,
ma il Grande Spirito mi ha donato qualcosa
che in nessuna scuola avrei mai potuto imparare:
il cuore e la volontà di raggiungere la conoscenza.

Spero che i nostri giovani
continuino a ricercare la verità
la verità che la natura regala a tutti quelli che,
con sincerità vi ispirano.

Io non ho frequentato le vostre scuole superiori.
Ho frequentato la migliore università che ci sia,
quella che è ovunque là fuori: la natura.

Ομιλία-Χαιρετισμός
σε Πτυχιούχους Σπουδαστές

Δεν φοίτησα σε ανώτερες σχολές
όμως το Μεγάλο Πνεύμα μου χάρισε κάτι
που κανένα σχολείο δεν θα μπορούσε να μου μάθει:
την Καρδιά και την Θέληση να φτάσω τη Γνώση.

Ελπίζω οι νέοι μας…
να ψάχνουν πάντα για την αλήθεια:
Αυτή την Αλήθεια που χαρίζει η Φύση,
σ’όλους εκείνους που με Ειλικρίνεια.. σας εμπνέουν.

Δεν παρακολούθησα τις ανώτατες σχολές σας.
Εκπαιδεύτηκα όμως στο καλύτερο πανεπιστήμιο,
αυτό που υπάρχει παντού γύρω μας: τη ΦΥΣΗ


Tatanka Mani
(Bisonte che Cammina)
(1871-1967)
Assiniboine
Μεταφρ. Lunapiena