La Clessidra del mio Cuore

 Granelli di Sabbia i miei Sogni
nella Clessidra del mio Cuore
Alcuni son sfumati per sempre,..
 alcuni si devono ancora venire.
Uno dopo l’altro contano le mie ore,
 giorno dopo giorno, passa il mio tempo..
 fin all’ultimo giorno.. con l’ultimo sogno..
 la mia Vita si svuota con loro.

Granelli di Sabbia i miei Sogni…
nella Clessidra del mio Cuore…
i
narrestabile mancanza di Tempo,
che scorre via dal mio pugno….
Granelli di Sabbia colorati
la vera bellezza della vita. 
Si svuota piano piano la Speranza
ma si riempie la mia realtà’.

 

Της Καρδιάς η Κλεψύδρα

 Κι ήταν τα ονειρά μου μια χούφτα άμμου
μες στην κλεψύδρα της καρδιάς.
Κάποια για πάντα χάθηκαν
κι άλλα θα έλθουν στη πορεία..
ένα μετά το άλλο.. τις ώρες μου μετρούν
μέρα με τη μέρα.. δραπετεύει κι ο χρόνος..
στην τελευταία μέρα.. το ύστατό μου όνειρο
 θ’αδειάσει… μαζί του κι η ζωή.

Κόκκοι από άμμο τα ονειρά μου
μες στης καρδιάς μου την Κλεψύδρα.
Aσταμάτητη η απώλεια του χρόνου
μες από τα δυό μου χέρια ξεγλυστρά.
Πολύχρωμοι κόκκοι από άμμο
χάρισαν στη ζωή… την ομορφιά.
Αργά και σταθερά φεύγει κι η Ελπίδα..
 Γεμίζει… με Αλήθεια η Ζωή.

Lunapiena