Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα
που τόσο σ’ομορφαίνουν
γιατί όσο εκείνα ανθίζουνε
καρδούλες θα μαραίνουν…

   
Μ’ ένα άγριο τριαντάφυλλο στο στήθος
τατουάζ εκεί , στο μέρος της καρδιάς
όλο αγκάθια έχει γύρω τώρα ο κήπος
αν θελήσεις πια να μπεις , να μην τολμάς..

  

Με τριαντάφυλλο στο χέρι άνοιξη και καλοκαίρι..
Με τριαντάφυλλο στα χείλη Αύγουστε μου και Απρίλη..

  
Η ζωή τριανταφυλλάκι, άσπρο είναι στην αρχή
και θυμίζει κυριακή μ’ ανοιξιάτικο αεράκι
προχωράει ο καιρός, κι ένας έρωτας κρυφός
με απαλό το βάφει ροζ, τ’ άσπρο τριανταφυλλάκι…

  
Δυο τριαντάφυλλα μαζεύω στη ποδιά μου
που σαν έρθεις να μυρίζουν τα μαλλιά μου. (δις)
Για δες τη νύχτα πως ο κήπος μας ανθίζει
καθώς ο αγέρας το τραγούδι μας σφυρίζει.

  

Μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου..

 

 
  "Να το μυστικό μου, είπε η αλεπού.
Είναι πολύ απλό: Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά.
Την ουσία δεν τη βλέπουν τα μάτια.
Είναι ο χρόνος που ξόδεψες για το τριαντάφυλλο σου
που το κάνει τόσο σημαντικό…"