Το γελεκάκι που φορείς.. εγώ στο’χω ραμμένο
με πίκρες και με βάσανα, το’ χω φοδραρισμένο.

Άντε το μαλώνω το μαλώνω
άντε κι’ ύστερα το μετανιώνω
άντε ρε το μαλώνω και το βρίζω
άντε ρε την καρδούλα του ραγίζω.

  

Άσε με λοιπόν να πιώ… όσο μου γουστάρει
άσε με στη τύφλα μου και στο κατοστάρι…

με τον.. αξέχαστο Ορέστη Μακρή

  

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πιώ κι ένα ποτήρι παραπάνω…
και γι’αυτό ελέγχους δεν θα σου επιτρέπω
σ’ό,τι πιώ, σ’ό,τι χορέψω.. σ’ό,τι πω…

με τους απίθανους.. Φωτόπουλο και Αυλωνίτη


  

Μπάρμπα Γιάννη κατεργάρη..
παίξε κι άλλο ‘να σκοπό
τη Λ α τ έ ρ ν α  σου ν’ακούσει
το κορίτσι π’αγαπώ…

με την… Σωτηρία Μπέλλου

bar
και τα χρόνια.. περνούν…
κι η Λατέρνα… γράφει Ιστορία…

  

Γλυκόλαλη, γλυκόλαλη λατέρνα στη γωνιά
σαν το πουλί, σαν το πουλί φτεροκοπάει η καρδιά.
και ξανανθίζει στη μαραμένη τη γειτονιά
ξεγελασμένη μεσ’ στο χειμώνα κι η λεμονιά…

με την Μοναδική.. Μελίνα Μερκούρη

  

Στην απόμερη ταβέρνα, παίζει η παλιά Λατέρνα
και μου θύμησε απόψε με το γλυκό της το σκοπό
τον παλιό καλό καιρό…

..κι η Λατέρνα η καημένη.. είναι πιά ξεθωριασμένη
δίχως χάντρες και κορδέλλες
χωρίς στολίδια ένα σωρό,
όπως το παλιό καλό καιρό.

Παίξε Λατέρνα μου.. να μου θυμήσεις
μια ωραία εποχή
Παίξε Λατέρνα μου γλυκιά να σβήσεις
τον καημό απ’τη ψυχή…

  

bar

   

μια ΟΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΑ… σε ΟΛΟΥΣ μας
με κέφι…. μεράκι… γέλιο… και… χ α ρ ά !!!..