Όμορφα που ‘ναι στο νησί
γλέντι τραγούδι και κρασί…
                                                                                                                            
Όμορφα που ‘ναι στο γυαλό
να με φιλάς.. να σε φιλώ..
.

Beato chi cerca.. di Vivere in Amore
 Ευτυχής όποιος επιζητά.. να Ζει μες στην Αγάπη
                                                      

                                                                                                    
 

Καθένας μόνος του
Ν η σ ί  του, ο κόσμος του
Θάλασσα  α γ ά π η  μου… όλη η ζωή   
                         

 
Παίζω με τη Ζωή.. χορεύω το χορό μου
Κοιμάμαι αγκαλιά.. μαζί με τ όνειρό μου
κι ο έρωτας μου λέει παραμύθια..
Γιατί είμαι.. ένα Νησί μέσα στην Πόλη
Κανείς δε με γνωρίζει.. κι ας με ξέρουν όλοι..

          
           
κάπου θα βρίσκεται για μας
ένα νησί και μια γωνιά για τ’ όνειρό μας
κάπου υπάρχει το  ν η σ ί..
που θα το ζήσουμε μαζί…. κάπου υπάρχει..


        
 
 
Γι’ αυτό έγινε ο κόσμος μάτια μου
για να σε συναντήσω…
στη δυνατή βροχή.. γιορτάζει η αγάπη,
της νύχτας το σκοτάδι… φωτίζει το φιλί..