Γεννήθηκα.. ένα πρωί του Μάη
                            στην πιό όμορφη γωνιά.. της Γης
εκεί που ο Ουρανός..για πάντα ερωτευμένος
τη Θάλασσα αγκάλιαζε και στήσανε χορό..
τ’απέραντο γαλάζιο κέρδισε η πρώτη μου ματιά
και το κρατάει ο νους μου.. παντοτινό του θησαυρό.

 Σαν κρύσταλλα του απείρου.. η κάθε μου στιγμή
αντανακλούσαν μέσα τους.. την ομορφιά εκείνη
..κι έλαμπε η Πανσέληνος.. σαν Φάρος αναμμένος
στις νύχτες της Ζωής μου.. που μου’κρυψαν τον Ήλιο
κι ο Ουρανός μου άστρα… κι η θάλασσα τραγούδι
της Άνοιξης χαμόγελα.. μες στο χειμώνα το βαρύ.

Ένα Πρωί του Μάη.. μου χάρισαν τη Ζωή
κι άπλωσα τα φτερά μου.. στ’απέραντο γαλάζιο
αδύναμο γλαρόπουλο.. με πόθο στη ψυχή
Lunapiena

 
 

Αρχείο:Kalamos.jpg
Σ’αυτή την πανέμορφη γωνιά της Ελλάδας.. γεννήθηκε
κι έζησε ο πατέρας μου, τα παιδικά του χρόνια…
εκεί έζησα και γω… τις πρώτες μέρες της Ζωής μου
σ’ένα όμορφο ολόλευκο σπίτι.. που το χαϊδευε το κύμα.

Ο Αμβρακικός κόλπος
και κάπου εδώ… ήταν το μεγάλο κτήμα.. που έφτανε ως τη θάλασσα
εκεί που μεγάλωσε η μάνα μου.. κι εγώ παιδί ευτυχισμένο
περνούσα τα καλοκαίρια μου.. ανάμεσα σε αμπέλια,
ελαιώνες.. αμυγδαλιές… και θυμωνιές από σιτάρι..
και έμαθα… να καλπάζω.. με τα πανέμορφα άλογα του παππού.

agrinio
..και δω η Πόλη που μεγάλωσα.. και αγαπώ πολύ…
Φιλόξενος τόπος.. ανάμεσα σε λίμνες… εύφορους κάμπους…
και τ’όμορφο ποτάμι μας.. προστατευμένος από ψηλά βουνά… 
με χίλιες ομορφιές τριγύρω του.. αρχαία θέατρα.. και ιστορία.
Όμορφη Πόλη… με καταπράσινες πλατείες.. και ένα υπέροχο πάρκο
 όταν ήμουνα παιδί.. μεγάλωσε απότομα.. τα τελευταία 30 χρόνια
και το μπετόν περισσεύει.. και τα πλακάκια κάλυψαν το πράσινο..  


 κι εδώ… κάπου στο κέντρο της Αθήνας.. είναι το σπιτικό μου..
Κάθε πρωί… αγναντεύω την Ακρόπολη.. και παίρνω δύναμη
τη Νέα μέρα μου ν’αρχίσω.. μ’ ε υ γ νω μ ο σ ύ ν η  στη Ζωή
που μου χάρισε απλόχερα…. τόση ομορφιά και.. τύχη!
 

Σας Ευχαριστώ πολύ….. για την Αγάπη Σας
και τις πανέμορφες Ευχές Σας…

Βάσω