Αύγουστος είναι και το δεύτερο φεγγάρι
προτού προλάβει ο Σεπτέμβρης να το πάρει
πέντε-έξι στίχοι που αγαπάς και τους θυμάσαι
είσαι κι εσύ που ξαγρυπνάς κι όταν κοιμάσαι

Αύγουστος είναι και του Ρίτσου η σονάτα
αλλά μπορεί κι ένα χωνάκι σοκολάτα
του σεληνόφωτος αυτή η πανδαισία
να ξεγελιέσαι πως υπάρχει αθανασία…

   Παντελής Θαλασσινός  
     

              

 

 

Μα γιατί το τραγούδι να’ναι λυπητερό
με μιας θαρρείς κι απ την καρδιά μου ξέκοψε
Κι αυτή τη στιγμή που πλημμυρίζω χαρά
ανέβηκε ως τα χείλη μου και μ έπνιξε
Φυλάξου.. για το τέλος θα μου πεις
                                                                            
Σ αγαπάω, μα δεν έχω μιλιά να στο πω
κι αυτός είναι ένας καημός αβάσταχτος
Λιώνω στον πόνο, γιατί νιώθω κι εγώ
Ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος
Κουράγιο θα περάσει, θα μου πεις..

Νικος Παπάζογλου

 

                 

                                                                                                                   

Κοίτα σκοτεινιάζει.
Το λιμάνι φεγγάρι που ανάβει.
Κόκκινο το τζάμι
κι η ζωή μες το κύμα που σβήνει.
Δε μ αφήνει…

Κάθε μήνας Α ύ γ ο υ σ τ ο ς, θάλασσα φωτιά,
τούτη η πόλη είναι εδώ για πάντα.
Κάθε μήνας Αύγουστος, τρέλα του Νοτιά.
Μέσα στα σοκάκια ξέφυγε η καρδιά,
εμείς θα μαστε εδώ για πάντα….

Γιάννης Κότσιρας 

                                                                    

   Στου Αυγούστου το κύμα λίγο πριν την αυγή
γλυκόπικρο ποίημα.. η Ζωή και Μουσική
στου ονείρου το χάδι μόνη αλήθεια εσύ
μεσ΄την καρδιά του Αυγούστου ένα φιλί
για πάντα γιορτή..

Κι αν σε ξεχνούσα θα θυμόμουν την κάθε στιγμή
κι αν δεν γυρνούσα
θα΄θελα για πάντα οι δυο μας μαζί
κι αν δεν πονούσα πώς θα έφτανε η Αγάπη εκεί
κι αν δεν μπορούσα
θα βρισκόμασταν σε μια άλλη ζωή..

Μόνο εσύ, πάντα εκεί ζωγραφιά χωρίς λογική
μια υπόσχεση.. είτε χώρια είτε μαζί…
Μόνο εσύ πάντα εκεί οι δυο μας πάνω στη Γη
μια υπόσχεση είτε χώρια είτε μαζί..
                            

Onirama